За 2020 рік від смілян до відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів під час особистих прийомів надішло та було врегульовано 130 скарг щодо порушення прав споживачів. Йдеться про порушення у сфері торгівлі та платних послуг, частина суб’єктів господарювання працює, порушуючи законодавство про захист прав споживачів.
Починаючи з елементарного оформлення куточка покупця в торговельному приміщенні, де повинна бути розміщена інформація про суб’єкта господарювання, витяги з Закону та правила торгівлі, та завершуючи відмовою споживачу в його законних правах та вимогах. Частим явищем є невидача розрахункових документів під час реалізації товару.
Хоча, згідно з законодавством, продавець зобов’язаний видати розрахунковий документ, чи то касовий чи товарний чек. Відсутність такого документу згодом позбавляє споживача права висувати свої претензії щодо даного товару. Варто сказати, що не всі підприємці є грубими порушниками прав споживачів. Більше – добросовісних.
Для оформлення звернення чи скарги необхідна наявність розрахункового документа, який засвідчує факт купівлі продукції та найменування суб’єкта господарювання і його адреса.
У разі порушень, споживачі завжди можуть звернутися у відділ торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку за адресою: бульв. Г.О. Бобринського, 2, Будинок побуту, 4 поверх.
Залишити відповідь