Надання звітності в електронному вигляді на сьогоднішній день дає змогу раціонально використовувати та економити робочий час, позбавляє необхідності додаткового візиту до податкової, перевіряє документи на наявність помилок та надає можливість користування сервісом «Електронний кабінет платника податків». За допомогою даної послуги платники можуть підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглядати стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків). Для надсилання до податкових органів звітності засобами електронного зв’язку, платникам податків – громадянам, суб’єктам господарювання – фізичним особам, представникам юридичних осіб потрібно отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП), який видається безкоштовно у відділенні акредитованого центру сертифікації електронних ключів, який знаходиться в приміщені ГУ ДФС у Черкаській області за адресою: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, каб.108-109, контактний тел. (047-2)33-91-77. Інформація, щодо необхідного пакету документів для отримання електронного цифрового підпису юридичними та фізичними особами знаходиться за електронною адресою: http://www.acskidd.gov.ua. В подальшому файл звіту проходить кілька процедур автоматичної перевірки, в ході яких перевіряють формат звіту та звіряють ЕЦП підприємця відповідно до відкритого ключа, який закріплено за вказаним ідентифікаційним кодом. У відповідь на надісланий електронний звіт платник може отримати від двох до трьох квитанцій. Перша квитанція — підтвердження надходження звіту на шлюз ДФС (Прийом на шлюз). Друга квитанція — підтвердження прийняття чи відхилення на центральному рівні (Квитанція №1). На центральному рівні здійснюються тільки автоматизовані перевірки, тому звіт може бути не прийнято, тільки якщо він не відповідає формату документа та/або відсутні необхідні підписи. Третя квитанція — підтвердження прийняття чи відхилення на місцевому рівні (Квитанція №2). Якщо звіт пройшов автоматичну перевірку на центральному рівні, то він надсилається до місцевої податкової інспекції, де частіше за все також перевіряється та приймається автоматично. У деяких випадках звіт можуть перевіряти оператори. Отримання квитанції №2 зі статусом «Прийнято» означає успішне подання звіту. Важливо відмітити, що отримання користувачем квитанції №1 є офіційним підтвердженням отримання шлюзом ДФС електронного документа. При цьому дата отримання фіксується в самому тексті квитанції. Тому відправляти документ можна в будь-який час дня, так як на центральному рівні він проходить автоматизовану обробку, і квитанція №1 може бути відправлена користувачеві в будь-який час доби. Як правило, користувач отримує квитанцію №1 протягом кількох хвилин після відправлення документа. Під час великих навантажень приймального шлюзу ДФС або пошкодження телекомунікаційного зв’язку отримання підтвердження може збільшитися до декількох годин. У випадку, коли квитанція №1 не надходить протягом великого проміжку часу, слід повторити операцію відправки. Смілянська ОДПІ
Електронна звітність платника податків
29 Грудня 2015, 09:02 Сміла
Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.
Залишити відповідь