Як повідомили в обласному управлінні ДПС, платники Черкаської області з початку року 63 рази зверталися на сервіс «Пульс» Державної податкової служби України. Усі звернення розглянуто, питання вирішені.
Найчастіше черкащани зверталися з питань:
– щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області – 26 звернень (41,2);
– щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 26 (41,2%).
Податівці нагадують черкащанам, сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення платників податків стосовно неправомірних дій та бездіяльності, або можливих корупційних правопорушень з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів ДПС.
Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном Контакт-центру ДПС 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5» або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Про результати розгляду Інформації заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, термін її опрацювання може бути подовжено.
Залишити відповідь