Залізничники розпочали електрифікацію дільниці Черкаси — ім. Т. Шевченка. Цей проєкт дасть змогу покращити залізничне сполучення між містами, зменшити експлуатаційні витрати та розвантажити автошляхи. Усі роботи планується завершити 1 березня 2022 року, інформують в регіональній філії “Одеська залізниця”.
У заході з нагоди символічного старту проєкту та встановлення першої опори майбутньої контактної мережі між містами взяли участь Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, міністр інфраструктури Олександр Кубраков, заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко, очільники області та регіональної філії «Одеська залізниця».
Електрифікація дільниці позитивно вплине на перевезення вантажів, дозволить це робити швидше та більш екологічно, до чого тяжіють багато європейських країн.
За словами очільника регіональної філії Сергія Нікуліна, залізничники готові всі роботи з електрифікації виконати в строк та вже розпочали розробку проєктно-кошторисної документації. Також він додав, що електрифікація ділянки буде здійснюватися в три етапи.
Вперше за часи Незалежності держава інвестувала в інфраструктурні проєкти залізниці – виділено 72,8 млн грн. З боку держави підтримано дуже важливу, у стратегічному плані, компанію, без послуг якої не обходиться майже кожен другий житель України.
Наразі на дільниці між Черкасами та станцією ім. Т. Шевченка на теплотязі курсують приміські поїзди, 4 регіональні поїзди, 2 поїзди, які прямують з Києва до Одеси та зі Львова до Черкас, і вантажні поїзди.
Усі станції на дільниці були введені в експлуатацію в 1876 році. А наприкінці вересня 2020 року Укрзалізниця запустила новий сучасний дизель-поїзд із Черкас до станції ім. Т. Шевченка.
Залишити відповідь