У школі №7 відбулася Декада проєктів під гаслом «Доставка майбутнього». Доставка товарів – це наразі дуже затребувана послуга, особливо у зв’язку з останніми подіями. А спільна робота у команді – запорука успіху не лише в навчанні, а й одна з ключових навичок, яка знадобиться для успішної кар’єри випускників освітнього закладу.
Як? Коли? Куди? Яким транспортом? Хто здійснює доставку? Якою вона була вчора, сьогодні і буде завтра? На ці та багато інших питань намагалися дати відповідь учні 1-11 класів у процесі роботи на своїми проєктами.
Усі без винятку мали можливість виявити свої таланти, конструкторські здібності, творчий потенціал, попрацювати як самостійно, так і в команді однодумців, реалізувати свої найамбітніші ідеї та задуми.
Першокласники показали, як розчистити і облаштувати джерело, як чисту живильну воду доставити до кожного столу. А ще продемонстрували свої уміння бути “чарівниками”. А учні 2-А, 3-В і 4-А класів, намагаючись дати відповідь на питання, як доставка може об’єднувати людей, дослідили багато нового й цікавого: як пакують відправлення, як їх перевозять, сортують, доставляють до пункту призначення. А ще спробували покращити доставку й прийшли до висновку, що товари значно зручніше буде доставляти вакуумними транспортними капсулами, які рухатимуться завдяки енергії сонця, – гіперлупами.
Юні проєктувальники 4-Б класу віднайшли й опрацювали інформацію про види доставки в Україні, а також організували власну доставку – «Доставку дитячих мрій».
Знаєте, як можна доставити вакцину? Учні 5-А розробили ментальну карту, за допомогою якої детально все розповіли. А учні 5-Б вивчили види транспорту для доставки від давніх часів до сьогодення, взяли інтерв’ю в дідуся, який працює на «Укрпошті», і дослідили, як змінилася якість надання послуг завдяки новітнім технологіям. А ще відзняли фільм, як доставляли листа за самостійно розробленим маршрутом, сконструювали робота-перевізника з набору LEGO MINDSTORMS Education EV3.
З одним із найсучасніших апаратів для перенесення вантажу квадракоптером Dron 2.0., який може доставити супутник-конструктор MySat на потрібну висоту, щоб дізнатись температуру, вологість повітря, швидкість вітру, загазованість, радіаційний фон, познайомилися учні 6-А класу. Робота над проєктом занурила юних дослідників у вивчення основ програмування, фізики, електроніки.
Учні 8-М класу висунули гіпотезу, що коли ми залишаємося сам на сам з природою, як герої відомих романів-фентезі Джон К. Роулінг “Гаррі Поттер”, то єдиною нашою перевагою є сила думки. Людина в майбутньому розкриє нові можливості свого мозку, зокрема і для доставки речей.
Було на що подивитися під час презентацій проєктів, що підготували здобувачі освіти інших класів. Фотозвіти і презентації, відео і демонстраційні макети, відеореклама і лепбуки, власноруч створений сайт, розроблений сервіс доставки забутих речей «Забувайка» і навіть телепорт!
Можна сміливо стверджувати, що доставка в майбутньому буде ще більш якісною, безпечною, доступною, технологічною і навіть фантастичною… Адже молоде покоління має безліч креативних ідей для реалізації нових проєктів.
Пресцентр школи №7
Залишити відповідь