Упродовж 2021 року фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області провели 90 заходів державного контролю з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів.
У 37 випадках із перевірених суб′єктів господарювання виявлені порушення законодавства про захист прав споживачів. За їх результатами видано приписи про усунення виявлених порушень, 26 із яких суб’єкти господарювання вже виконали у визначені терміни.
У звітному періоді розглянуто 223 заяви та скарги. Щодня при зверненнях споживачів особисто та в телефонному режимі надаються роз’яснення щодо їх прав відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, надається допомога у складанні письмових претензій та заяв до суб’єктів господарювання. У телефонному режимі та на особистому прийомі спеціалістами відділу надано 750 консультацій і роз’яснень з приводу порушення прав споживачів при купівлі товарів, гарантійному ремонті та гарантійному обслуговуванні, наданні послуг.
За сприяння управління споживачам Черкащини повернуто за придбані неякісні товари 64,5 тис. грн.
Залишити відповідь