З перших дів війни Черкаський обласний контактний центр працює у надрежимі 24/7. Тут консультують громадян, а також допомагають тим, хто був вимушений полишити власні домівки. Про роботу центру розповіла його керівниця Лариса Ходаковська, передає пресслужба Черкаської ОДА.
Нині в штаті контактцентру 15 осіб. Вони надають консультації з гуманітарних, соціальних, правових питань, підтримують психологічно. Загалом за день опрацьовують до півтори тисячі дзвінків. За час війни прийняли до 5-ти тисяч звернень.
Також опікуються переміщеними особами. Зокрема, вже допомогли з розселенням понад 2 тисячам осіб, які транзитом прибувають на Черкащину з тих областей, де точаться активні бої.
– Багато отримуємо звернень від громадян із запитаннями про те, чим вони можуть допомогти громадянам, які вимушені були полишити свої домівки, – каже Лариса Ходаковська. – Ми акумулюємо їхні пропозиції з надання житла, забезпечення їжею, дитячим харчуванням, засобами гігієни для дітей. Співпрацюємо з волонтерами, структурними підрозділами Черкаської обласної військової адміністрації, РДА, тергромадами, теробороною, аби максимально координувати свою роботу та «закривати» найболючіші питання.
Залишити відповідь