Як діагностувати наявність булінгу в освітньому середовищі? Який алгоритм дій у разі його виявлення? До кого звертатися по допомогу? Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі?
Відповіді на ці та інші питання отримали класні керівники школи №3-колегіуму під час тренінгового заняття, проведеного працівниками Смілянського центру соціальних служб.
Невимушено, у сприятливій атмосфері, через різноманітні тренінгові вправи та працюючи в групах, розібралися, чим відрізняється булінг від звичайної сварки чи конфлікту, обговорили передумови та причини виникнення, спільно розкрили сутнісні ознаки, форми шкільного булінгу, соціальну структуру, проаналізували основні механізми його розвитку, алгоритм дій, рольову структуру та наслідки для всіх учасників цього явища.
Розібрали практичні кейси, конкретні ситуації, шляхи захисту та вирішення їх.
Тренінг був корисним, дієвим, надав практичні інструменти щодо попередження та створення системної протидії булінгу в закладі.
Прес-центр школи №3-колегіуму
Залишити відповідь