Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з гарантій дотримання прав і свобод громадян.
Так, за І півріччя 2023 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 2604 звернення громадян, з них вирішено по суті 1376, у тому числі 66 – від народних депутатів України, у 44 з вирішених звернень за результатом їх розгляду прийнято рішення про задоволення вимог заявників.
Незважаючи на системність оприлюднення законодавчих змін стосовно обмеження повноважень органів прокуратури, значна кількість жителів області продовжує звертатися з питаннями, вирішення, яких вже не належить до повноважень органів прокуратури.
Так, упродовж 6 місяців до прокуратури надійшло 596 скарг, що стосувалися питань компетенції органів влади та контролю, які згідно з вимогами чинного законодавства прокуратурою скеровані для вирішення за належністю.
На телефон «гарячої лінії» обласної прокуратури протягом І півріччя 2023 року звернулося 59 громадян.
До органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, визначення органу, який уповноважений їх розглядати, та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких належить до компетенції органів прокуратури.
Усе це сприяє уникненню зайвих витрат часу та державних коштів на перенаправлення звернень до уповноважених органів.
Робота у вказаному напрямі триває, повідомили в обласній прокуратурі.
Залишити відповідь