По завершенню Всеукраїнського тижня з протидії булінгу було проведене інтерактивне заняття «Скажи – “НІ!” булінгу» в 4-Б класі школи №7 соціальним педагогом Мирошниченко Н.О. та шкільним офіцером поліції Ширяєвою А.Л.
Метою заходу було ознайомлення учнів з поняттям, формами та структурою булінгу, виховування почуття власної гідності, почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства.
Розвивали навички протидії соціальному тискові, вмінню пошуку шляхів виходу зі складної ситуації, формували навички відповідальної та безпечної поведінки.
Наприкінці заняття учні розуміли значення поняття «булінг», вміли відрізнити булінг від гумору, закріпили та називали способи протистояння насиллю у своєму середовищі та демонстрували уміння казати «Ні» на пропозиції однолітків.
Під час години спілкування була проведена інтерактивна вправа “Чим ми схожі?”, вправа на перевірку розуміння поняття булінгу “Так” – Ні!”, зачитали уривок «Як Незнайко складав вірші» М. Носов.
При обговоренні поміркували чому друзі образились на Незнайкові вірші? Який вид цькування використав Незнайко? Чому не варто дражнити інших?
Діти отримали поради, які можуть допомогти їм впоратися з ситуаціями, коли ми вони можуть зазнати тиску або цькування. По завершенню учні переглянули мультфільм “Перше Різдво” в якому було показано, що вихід завжди є!
Соціальний педагог Наталя Мирошниченко
Залишити відповідь