В обласній прокуратурі відзвітували про роботу зі зверненнями громадян

За 12 місяців 2024 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 4731 звернення громадян, з них вирішено по суті 2568, у тому числі 113 – від народних депутатів України, у 90 з вирішених звернень за результатом їх розгляду прийнято рішення про задоволення вимог заявників.

З числа розглянутих переважають звернення з питань досудового розслідування – 1506, з яких у 618 зверненнях оскаржувались дії і рішення слідчих (дізнавачів) органів поліції. Доводи решти звернень здебільшого стосувалися виконання функцій представництва інтересів держави в суді – 62, участі у кримінальному провадженні в суді – 79, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства – 12 та з питань охорони прав дітей – 37 тощо.

Окрі того, упродовж 12 місяців минулого року надійшло до прокуратури 1121 скарг, що стосувалися питань компетенції органів влади та контролю, які прокуратурою скеровані для вирішення за належністю.

На телефон «гарячої лінії» обласної прокуратури протягом 12 місяців 2024 року звернулось 43 громадянина.

Завдяки впровадженню вказаної форми доступу до органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, визначення органу, який уповноважений їх розглядати, та фахову правову допомогу з інших питань.

Упродовж 12 місяців 2024 року до органів прокуратури області надійшло 105 запитів на отримання доступу до публічної інформації. Розглянуто 88 запитів, за результатами розгляду надано 53 інформацій, 35 роз’яснень, 17 запитів надіслано іншим розпорядникам інформації. Відмов у задоволенні запитів не було.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.