У рамках модернізації послуг служби зайнятості та орієнтації на європейський рівень у Черкаському, Уманському міських та Смілянському міськрайонному центрах зайнятості працюють консалтингові центри з безкоштовної підтримки підприємців початківців. Про це інформує прес-служба Черкаської ОДА з посиланням на обласну службу зайнятості.
У консалтингових центрах бажаючі мають змогу отримати наступну інформацію:
– Про послуги служби зайнятості щодо сприяння відкриттю власної справи.
– Професійні консультації з метою виявлення нахилів до підприємництва, у тому числі із застосуванням психодіагностичних методик.
– Консультування з питань законодавства щодо державної реєстрації суб’єктів господарювання.
– Щодо проведення навчальних семінарів з питань організації підприємницької діяльності у тому числі із залученням представників органів влади, державних структур та організацій, які за напрямами діяльності сприяють розвитку та підтримці малого і середнього підприємництва.
– Індивідуальне консультування з питань бізнес-планування.
– Щодо професійного навчання безробітних за курсом «Організація малого бізнесу» або напрямками, що передбачають самозайнятість.
Для підприємців – початківців крім зазначених послуг, пропонує наступні:
– Надання доступу до систем зв’язку й комунікацій (комп’ютер вільного доступу з підключенням до мережі Інтернет, програмне забезпечення для підготовки електронної звітності, засоби друку та копіювання документів)
– Консультування із залученням спеціалістів державних установ, з питань:
податкового законодавства;
ведення документів, що супроводжують діяльність приватного підприємця;
відкриття рахунків у банківських установах
пошуку підбору та найму персоналу, оформлення трудових відносин;
отримання фінансової підтримки.
– Організація навчальних семінарів для підприємців-початківців за участю представників підприємств, установ та організацій, які за напрямками діяльності сприяють розвитку та підтримці малого підприємництва;
– Надання консультацій та юридичної допомоги з питань підприємницької діяльності та бухгалтерського обліку;
– Сприяння у пошуку контрагентів з числа клієнтів бізнес-консалтингового центру;
– Допомога у підготовці до проведення переговорів з контрагентами;
– Сприяння у поширенні інформації про діяльність фізичної особи – підприємця;
– Сприяння у підборі персоналу.
Для організації роботи були направлені листи до соціальних партнерів, представників державної влади, об’єднань роботодавців та профспілок щодо залучення їх до роботи Центру.
Станом на 10.11.2017 року до консалтингових центрів звернулись 1487 підприємця для отримання консультації.
Залишити відповідь