Статистика аварій свідчить, що їхати поїздом приблизно в 3-4 рази безпечніше ніж летіти літаком і в 10 разів безпечніше ніж автомобілем. Але що року на залізниці трапляється велика кількість аварій катастроф, які роблять залізничний транспорт зоною підвищеної небезпеки. Це залізничні колії, переїзди, посадочні платформи, вагони, системи електропостачання та інше.
З початку року 2018 року на станціях, перегонах, переїздах територіях підрозділів ПАТ «Укрзалізниця» внаслідок наїзду залізничного рухомого складу, падіння з нього, або інших видів впливу отримали травми різного ступеню важкості 423 сторонні особи, у тому числі 251 із смертельним наслідком. Травмовано 20 дітей до 16 років, з них 6 смертельно, це свідчить про те, що громадяни продовжують нехтувати правилами поведінки на залізничному транспорті.
Лише на територіях станції ім. Тараса Шевченка, станції Сміла у 2018 році травмовано 3 особи, з них – 1 смертельно, 2 випадки з важкими інвалідними наслідками, з них 1 підлітка травмовано під час розваг у зоні підвищеної небезпеки та спробі перебігання через вагони вантажного поїзду.
Всі випадки травмування сталися внаслідок порушення потерпілими «Правил безпеки громадян на залізничному транспорті», а саме:
- під час ходіння по залізничним коліям та переходу через колії в невстановлених місцях;
- безцільне знаходження на залізничних станціях;
- дитячі пустощі, безконтрольність з боку батьків.
Для збереження життя та здоров’я адміністрація станції ім. Тараса Шевченка вкотре звертається до мешканців та гостей міста Сміла з проханням виконувати основні правила поведінки на залізничному транспорті:
- Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).
- На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики «Перехід через колії».
- Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).
- При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв’язку.
- При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.
Пішоходам категорично забороняється:
- Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п’яти метрів.
- Переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.
- Переходити колію зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.
- На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію.
- Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.
- Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.
- На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.
- Підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо.
Пам’ятайте: дотримання зазначених вимог вбереже Вас від фатальних випадків при знаходженні на території станцій, вокзалів та залізничних перегонах.
Залишити відповідь