Насичений цікавими подіями був для учнів 1-Б класу школи №7. Тиждень отримав назву «Ми – підприємливі». Учні доводили, що мають якості підприємливої людини: створили «Візуальний словник», стали маленькими добродіями і добродійками. У рольовій грі навчилися ставити запитання, виготовляти запрошення та складати офіційну подяку.
Особливе задоволення діти отримали від математичної естафети, адже за правильно виконані завдання отримували «гроші», вчилися їх рахувати у команді «підприємців». Створили класне «грошове дерево», яке спонукало дітей наполегливо працювати на спільний результат.
Розкриваючи таємниці яблучного бізнесу, учні дослідили:
- Чому яблуко не тоне?
- Чому розрізане яблуко темніє?
- Як залишити його свіжим і привабливим після розрізання?
- Що нагадує всередині впоперек розрізане яблуко?
- Чому стародавні алхіміки вважали яблуко символом знань?
- Що можна виготовити із яблук?
- Як досягти швидкої реалізації своєї продукції?
Майбутні підприємці склали поради щодо користі щоденного вживання яблук, співали пісню «Яблучка червоні», заглянули у чарівний світ «Богданівських яблук» Катерини Білокур та зробили власну заготовку яблук у банках на зиму, нестандартною технікою малювання – кусочком яблука. Грошове дерево поповнилося купюрами, а діти – практичними навичками.
Сюрпризом для учнів став і наступний день, першокласники відчули себе бізнесменами, які вирощували, збирали і реалізовували овочі. Діти розвивали творче мислення і дизайн у створенні кошика здоров’я із овочів. Проданий товар приніс прибуток групам бізнесменів. Його діти рахували дружно і з особливим завзяттям.
Доречним був бінарний урок – музичне мистецтво та математика. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу» допомогла «підприємцям» стати дружною командою однодумців, розв’язувати спільно проблеми та вдосконалити свої навички у лічбі.
Так, щоденно здобувачі освіти вчилися висловлювати ідеї, які потрапили до скарбнички, що можуть вони зробити вже сьогодні. Як з найбільшою користю можна використати спільно зароблені кошти? Що робити із нереалізованим товаром? У дискусії народжувалося вміння прийняття спільного рішення і формувалися життєво необхідні компетентності.
Прес-центр школи №7
Залишити відповідь