Нове покоління Українців потребує нового рівня викладання. Саме тому робота вчителя – це професія будь-якого часу, адже, саме він, учитель, має бути готовим до інновацій у сфері освіти, до впровадження та інтеграції новітніх технологій під час навчання.
Саме з огляду на останні виклики, у ліцеї «Лідер» формується комплексна робота вчителя та учня. Використання відеоматеріалів, авторських вікторин, опитувань, міжнародних платформ, скайп-конференцій з Британією, США, Туреччиною, Тунісом, Грузією, Італією, робота в міжнародних проєктах, прийняття участі у засіданнях та Міжнародних конференціях Асоційованих шкіл ЮНЕСКО, використання потенціалу дитини на повну – це все робочі будні у стінах цього прогресивного освітнього закладу.
Ефективна система самоврядування дозволяє максимально прибрати бар’єр «Учень-Учитель» і працювати над однією справою спільно. Прикладом таких робіт є проєкти, сформовані самими ліцеїстами для роботи у системі ООН: «Вода – сік життя», «У вимірі площин», «Сімейна математика» та інші.
На прикладі проєкту «Вода – сік життя» ліцеїсти мають змогу вивчати функції головної рідини у житті людей – води. Її вплив на організм, і вплив людини на стан природи. У рамках цього проєкту проводяться тематичні поїздки на заводи по виробництву звичайної, газованої та солодкої води. А під час поїздки у рамках роботи в проєкті до Одеси було здійснено забір води з Чорного моря для подальшого дослідження…
Системна робота ліцеїстів у міжнародних проєктах відома далеко за межами нашої країни. Щорічно заклад бере участь та реалізовує міжнародні Трьохсторонні проєкти. Кожного року теми різні.
Весною 2019 року 10 ліцеїстів відвідали Польшу, місто Чарнкув, де реалізовувався проєкт «Мої права – твої права! Я розумію і приймаю!». Ліцеїсти вже 6-тий рік поспіль є учасниками цього проєкту, минулого року приймаючою стороною був саме наший ліцей, тема проєкту була «Різні нації – спільні цінності».
Восени 2018 року ліцеїсти відвідали Кшижову – відоме місце у Польщі, де обговорюються серйозні теми глобального масштабу на світовому рівні, які потім і реалізуються у Міжнародних проєктах. Тема була – «Заплутана історія». Кожен учасник проєкту розповідав про історію його родини під час ІІ-ї світової війни, обговорювалася тема холокосту, ліцеїсти відвідали концтабір, після чого відбулася велика конференція, під час якої обговорювалися проблемні питання Конвенції ООН з прав дитини. Цей проєкт був неймовірно відповідальним та цікавим.
Кожного року ліцеїсти беруть участь у міжнародних проєктах платформи eTwinning. У 2018-19 році було реалізовано 3 проєкти, 2 із яких довгострокові, і почалися ще у 2016-2017 роках – це «B smart B safе» (де обговорювалися проблеми безпеки в Інтернеті та можливості захисту) та «Ask2know» (де опрацьовувалася міжнародна співпраця у сфері дружніх відносин між країнами світу».
Ось таке життя вирує у стінах ліцею «ЛІДЕР», де переплітається іноді, на перший погляд, складне, але продуктивне навчання, з чудовим відпочинком та міжнародною діяльністю, що дозволяє виховати справжнього лідера.
Прес-центр ліцею «ЛІДЕР» Асоційованої школи ЮНЕСКО
Залишити відповідь