Команда Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА, Агенція Туристичних Ініціатив та робоча група з брендингу шість місяців працюють над створенням бренду Черкаської області.
За цей період в Черкаській області вже:
- знайшли експертів у сфері брендингу, які допомагають розробляти бренд Черкащини. Виграли безкоштовні консультації від Агенція Туристичних Ініціатив міста Дрогобич;
- спільно з експертами з брендингу зробили аналіз регіону, визначили його слабкі та сильні сторони, напрацювали план-дій;
- організували робочу групу з брендингу;
- запустили інформкампанію про процес брендингу в регіоні. Результат: вже більше 300 публікацій у ЗМІ та соцмрежах, 8 теле та радіоефірів;
- створили сайт з брендингу: brand.ck.ua. Щоб ознайомити з етапами брендингу, залучати до процесу зацікавлених і небайдужих людей;
- провели Туристичний форум “Зробимо БРЕНД Черкащини РАЗОМ!”. Основна мета форуму донести громаді регіону навіщо Черкащині територіальний бренд та продемонструвати як працює бренд на залучення туристів та інвесторів;
- оголосили конкурс на обрання Слогану до майбутнього бренду Черкащини. Результат: отримано 231 варіант слоганів, з яких конкурсна комісія відібрала ТОП-3, які потрапили до 2 етапу конкурсу;
- за одну добу разом з командою KasyanovaEvent змонтувати відео, які доносять суть ТОП-3 слоганів:
- Черкащина – місце сили https://youtu.be/18wPKW2w0pA
- Черкащина – земля переможців https://youtu.be/dwC_RREbw_8
- Черкащина – тут починається Україна https://youtu.be/LF3nX40AJNE
- залучили Інститут “Республіка”, який наразі допомагає людям через свої ресурси висловити думку щодо майбутнього слогану області.
Обрати 1 із 3-х слоганів до майбутнього бренду Черкаської області можна до 19 січня 2020 року: https://vdmk.org/8175.
Це опитування має консультаційний характер. Слоган, який набере найбільше голосів, буде взято робочою групою з брендингу за основу.
Прес-служба Черкаської ОДА
Залишити відповідь