14 травня у Смілянського відділі обслуговування громадян (сервісного центру) ПФУ на дзвінки “гарячої” телефонної лінії відповідала заступник начальника Алла Кірієнко.
За консультаціями звернулися 4 особи.
Жителів цікавили питання стосовно індексації пенсії з 1 травня 2020, проведеної Пенсійним фондом України.
Також під час спілкування Алла Кірієнко звернула увагу на те, що карантин — час отримання послуг дистанційно. Наголосила, що отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсії можна не виходячи з дому, наприклад, через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua)
Усім, хто звернувся, надли вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії та інших порушених питань, інформують у Смілянському відділі обслуговування громадян.
Залишити відповідь