11 вересня у Смілянському відділі ПФУ працювала «гаряча лінія». На дзвінки прямої “гарячої” телефонної лінії відзповідала заступник начальника Смілянського відділу обслуговування громадян Алла Кірієнко. Загалом, до керівництва відділу ПФУ звернулися 6 осіб.
Дозвонювачі цікавились питаннями, пов’язаними з перерахунком пенсії у з’язку зі звільненням, визначенням права на пенсію, переліком документів, необхідних для призначення пенсії та підвищенням розміру пенсії з 01.09.2020 року.
Також під час спілкування Алла Кірієнко акцентувала увагу на тому, що карантин — час отримання послуг дистанційно, за допомогою Вебпорталу Фонду не виходячи з дому.
Кожен громадянин, який зареєструвався в особистому кабінеті на Вебпорталі, може отримувати персональні дані щодо страхового стажу, заробітної плати, подати документи для призначення пенсії в “один дотик”, та інше.
>На всі питання було надано вичерпні відповіді та обґрунтовані роз’яснення щодо порушених питань, інформують у Смілянському відділу обслуговування громадян.
Залишити відповідь