26 жовтня у Смілянськоку сервісному центрі працювала пряма “гаряча лінія”. На запитання відповідала заступниця начальника Смілянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Алла Кірієнко. Загалом на “гарячу лілню” звернулися 5 осіб.
Дозвонювачі цікавились питаннями, пов’язаними з перерахунком пенсії у з’язку зі звільненням, визначенням права на пенсію, переліком документів, необхідних для призначення пенсії.
Також під час спілкування Алла Кірієнко акцентувала увагу на тому, що карантин — час отримання послуг дистанційно, за допомогою Вебпорталу Фонду не виходячи з дому.
Кожен громадянин, який зареєструвався в особистому кабінеті на Вебпорталі, може отримувати персональні дані щодо страхового стажу, заробітної плати, подати документи для призначення пенсії в “один дотик”, та інше.
На всі питання було надано вичерпні відповіді та обґрунтовані роз’яснення щодо порушених питань.
Залишити відповідь