МОЗ запустило роботу контакт-центру з протидії поширенню COVID-19. Зателефонувавши за номером 0-800-60-20-19, кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19.
Про це під час щоденного брифінгу повідомив Міністр охорони здоров’я Максим Степанов, передає пресслужба Черкаської ОДА.
“Контакт-центр працюватиме цілодобово. Сподіваємося, що він допоможе громадянам оперативно отримувати важливу інформацію та правильно протидіяти поширенню коронавірусної хвороби”, – наголосив очільник МОЗ.
До роботи контакт-центру буде задіяно 150 операторів. Якщо їм необхідно буде уточнити інформацію, – таке звернення вони реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до центрального чи місцевого органу влади відповідно до компетенції. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.
Такий алгоритм роботи пов’язаний передусім з тим, що продовжує зростати кількість нових хворих, – осіб, які потребують швидких та надійних відповідей на питання щодо проведення безкоштовного тестування, надання невідкладної допомоги або ж забезпечення ранньої самоізоляції з моменту виявлення перших симптомів тощо.
Залишити відповідь