«Укрзалізниця» у співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчуванняпід час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Проект реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку.
У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад, інформують в Укрзалізниці.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут.
Залишити відповідь