Черкаський контактний центр у вересні вже опрацював 419 звернень від громадян. Люди зверталися із питань охорони здоров’я та інших ситуацій в області, спричинених поширенням коронавірусу. Загалом з початку карантину сюди надійшло 6292 звернення.
Проблематика цих звернень охоплює фактично всі сфери соціально-побутового забезпечення,які потребували оперативного реагування:
- обмежувальні заходи, пов’язані з поділом на зони по рівням епідеміологічної безпеки;
- роз’яснення щодо умов адаптивного карантину;
- статистика захворюваності в розрізі районів;
- обмежувальні заходи, умови самоізоляці , використання застосунку «Дій вдома»;
- медична допомога: консультації сімейних лікарів, виклик «швидкої допомоги», проведення тестування на COVID-19, отримання інших медичних послуг під час карантину;
- умови госпіталізації;
- надання контактних даних лікувальних установ;
- психологічна допомога вразливим верствам населення;
- щодо функціонування закладів освіти.
Усі звернення були розглянуті, а заявники отримали обґрунтовані відповіді та довідково-консультативну інформацію.
Черкаський обласний центр працює цілодобово.
Сервіс доступний за номером 0800508876.
Дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів.
Пресслужба Черкаської ОДА
Залишити відповідь