Якість освіти та її ефективність – одна з актуальних проблем сьогодення. Провідну роль у забезпеченні ефективності освітнього процесу відіграє педагог, його професіоналізм.
Як зробити, щоб кожен вчитель став активним, зацікавленим учасником роботи методичних об’єднань? Як позбутися пасивності окремих педагогів?
Як перевести їх від репродуктивної діяльності до дослідницької?
Сьогодні на запитання як? педагоги Смілянської загальноосвітньої школи – інтернату дали відповідь – провівши методичний квест. Це одна з нових, найсучасніших форм роботи та навчання педагогів, котра забезпечує підготовку педагогів до інноваційної діяльності в рамках впровадження Нової Української школи. Адже сучасний педагог в умовах конкуренції повинен вміти швидко отримувати науково-методичну інформацію, володіти прийомами її обробки, вміти заощаджувати час на виготовлення дидактичних матеріалів.
Сьогоднішній квест поєднав в собі ідеї біоадекватна методики – Ейдотехніка, створення ейдос – конспекту, інтегроване навчання, креативне та екологічне мислення. Ці методи і технології не дали можливості залишитися пасивним жодному педагогу під час проведення квесту, підвищив не лише мотивацію до процесу «добування» знань, а й відповідальність за результати своєї діяльності.
Всі учасники проходили 4 зупинки на яких виконували завдання, при цьому не тільки отримали вагомий теоретичний матеріал, а й змогли застосувати його на практиці, працюючи в групах під керівництвом досвідчених колег – тьюторів. По завершенню квесту було підведено підсумки роботи, та проаналізований кожний етап гри.
По завершенню можна сказати: « Цікаво, творчо, оригінально, креативно!
А ми всі – творчі, здібні, креативні педагоги готові до змін!
Джерело: Фейсбук Людмила Івченко
Залишити відповідь