НУШ велику увагу приділяє вмінню учня працювати в команді, адже така форма роботи сприяє формуванню в кожної дитини демократичного самоусвідомлення та почуття власної гідності.
Вчителі отримали новий виклик – навчитися навчати по-новому, адаптуватися до нової ролі в навчальному середовищі – бути не лише лектором, а й повноцінним членом дослідницької команди, науковим керівником, інколи менеджером навчального процесу. І педагоги школи №3-колегіуму успішно справились з цим викликом.
У реальному світі немає мононаукових процесів – кожен пов’язаний з різними науками. Аби діти розуміли взаємозв’язки й мали цілісну картинку світу, у Новій українській школі пропонується інтегрувати предмети. Так, цього року уроки у першокласників школи-колегіуму проводились на шкільному подвір’ї, у бібліотеці, відділенні банку, магазині, ательє мод, у пожежній частині та розважальному центрі «Країна мрій». До освітнього процесу активно залучалися батьки, які на певний час перекваліфіковувались у вчителів.
Подобається погляд щодо права дитини на помилку. В НУШ не карають за помилки, а спонукають дитину самостійно їх виправити. Відсутність страху помилки – запорука того, що дитина залишатиметься вмотивованою, навіть якщо їй щось не вдаватиметься.
Також по-новому педагоги школи-колегіуму будували стосунки між учнем та вчителем в процесі навчання, які стали партнерськими, оскільки вчителі та учні мали спільну мету і разом відкривали світ, що так швидко змінюється.
Ольга Стеценко,
вчитель початкових класів школи №3-колегіуму
Залишити відповідь