Під час карантину змінилися форми та методи роботи не лише вчителів з учнями, але і форми підвищення професійної майстерності вчителів.
Так, під час І семестру 2020-2021 навчального року продовжив роботу проект Британської ради в Україні «Віртуальні групи активності вчителів (Vіrtual Teacher Activity Group (vTAG).
Разом із вчителями зУкраїни, Грузії, Вірменії, Молдови та Азербайджану, учасницею цих семінарів стала і вчителька англійської мови смілянської школи №3-колегіум Світана Шульга.
На вебінарах освітяни розглянули питання управління віртуальним навчальним середовищем; заохочення та мотивація учнів до навчання; підтримка дітей з особливими потребами під час навчання онлайн; оцінювання успіхів та відгуки онлайн; навчання учнів навичкам 21-го століття у віртуальному просторі.
Під час онлайн – тренінгів також обговорювали питання успішної роботи цієї платформи, розробки електронного портфоліо, проведення форумів та онлайн-зустрічей з вчителями та учнями, власного професійного розвитку вчителів.
Залишити відповідь