“Статус безробітного надається особам з першого дня реєстрації їх у територіальних органах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції за їх особистою заявою без вимог до наявності підходящої роботи.” – так зазначено в Законі України №3275 від 30.03.2020 Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019).
Нагадаємо смілянам, щоб отримати статус безробітного під час карантину, потрібно надати документи для реєстрації через скриньку для кореспонденції або надіслати на електронну адресу 2302@ckocz.gov.ua
Для забезпечення безпеки Ваших персональних даних не надсилайте документи через соціальні мережі!
Які документи потрібно надсилати?
- паспорт громадянина України (або тимчасове посвідчення громадянина України);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- трудову книжку (за наявності), цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує період зайнятості;
- документ про освіту (за наявності),
- заяву щодо надання статусу безробітного та призначення допомоги із безробіття (бланк знаходиться у скриньці центру зайнятості або зразок можна знайти за запитом у гугл). Заяву потрібно
- роздрукувати чи написати від руки,
- поставити дату і підпис,
- сканувати чи сфотографувати як і решту документів.
Інформація Смілянського міськрайонного центру зайнятості
Залишити відповідь