30 жовтня у Смілянському промислово-економічному коледжі ЧДТУ відбулося відкрите заняття на тему: «Реклама – основа системи маркетингових комунікацій», присвячене Дню реклами. Викладач Лісова Л.В. окреслила основні функції реклами, вимоги до неї та принципи формування рекламного повідомлення. Студентка Леся Куценко розповіла історію про перші рекламні видання та агентства на території України, а Єва Минько повідомила про «маленькі хитрощі», до яких вдаються рекламодавці з метою якнайкращої презентації рекламованого товару.
В другій частині заняття теоретичні знання студенти закріпили практичними навиками: продемонстрували рекламу різних товарів, надали власні рекламні проспекти та показали відеоролики. В ході підготовки до заняття всі проявили творчий підхід, ініціативність та нестандартність мислення. На завершення зробили висновок, що правдива реклама потрібна і навіть корисна, вона має величезний вплив на попит і пропозицію різних товарів.
Прес-центр СПЕК ЧДТУ
Залишити відповідь