Раніше для вивчення будь-якого предмета в школі достатньо було мати підручник, дошку, крейду і зошит. Поступово з плином часу з’являлися нові методики, які робили уроки більш сучасними і цікавими. Діти змінюються, а разом з ними в ногу з часом намагаються іти і вчителі.
Предмет «українська мова» не є винятком. Адже задача педагога – навчити грамотно висловлювати свої думки, оформлювати їх у письмовому вигляді, вміло користуватися набутими знаннями та бути гордим з того, що володієш рідною мовою на високому рівні.
Молодь сьогодні є досить активною: дописи в соціальних мережах, блогерство, створення хештегів – стають сучасними мотиваційними засобами для кращого вивчення української мови. Саме використання онлайн-ресурсів на уроках української мови ілюструє учням, що вивчення рідної мови також може бути цікавим та сучасним.
Учителі школи №3-колегіуму у своїй роботі використовують різноманітні інтернет-ресурси: learningapps.org/ – ресурс , який дає змогу вчителеві під час уроку в ігровій формі перевірити знання учнів, деякі діти самостійно створюють за допомогою цієї програми завдання на задану тему для своїх однокласників. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і в позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.
Наступним не менш цікавим сервісом є liveworksheets.com/, за допомогою якого можна створити цікаві робочі сторінки або і цілі зошити. Діти, виконуючи ту чи іншу вправу, граючись перевірять свої знання та автоматично отримують оцінку з вказівками на помилки. Такий вид роботи приносить задоволення дітям 5-6 класів, які поринають у світ інтернет-гри і виконують домашнє завдання з української мови.
Учителі школи №3-колегіуму під час уроків української мови постійно використовують інтерактивні дошки з програмою Intboard Easy – це і ілюстративний матеріал, який розміщено в мережі Інтернет, і варіативність завдань, багаторівневість та інше. Учні з цікавістю виконують завдання та швидко опановують роботу з програмою.
Сьогодення змушує нас постійно наздоганяти прогрес, іти в ногу з часом. Так і цьогоріч. З початком карантину нам довелося дуже швидко навчитися користуватися різноманітними онлайн-платформами: classtime.com/uk/, «На урок», «Мій урок», Googl-форми, створювати інтерактивні дошки за допомогою програми uk.padlet.com/, робити добірку матеріалу з різноманітних сайтів та створювати Googl-класи, проводити онлайн-уроки у скайпі та за допомогою програми zoom.us/. Нашим педагогам вдалось успішно реалізувати всі задачі, адже вони були готові відповісти на виклики.
Прес-центр школи №3-колегіуму
Залишити відповідь