Мультимедійна дошка є необхідним засобом навчання на кожному уроці у 21 столітті. Багато вчителів стверджують, що матеріал, представлений на дошці, легше сприймається учнями, і процес його засвоєння йде активніше.
Інші педагоги мають абсолютно протилежну точку зору. Вони переконані, що інтерактивна дошка – це своєрідна іграшка, мотивує лише короткостроково, а далі стає нецікавою.
Вчителі школи №3-колегіуму переконані, що мультимедійна дошка – це найкращий помічник учителя, і зовсім не важливо, який предмет вивчається.
Це інструмент, який відкриває нові можливості у вивченні англійської мови. Учні обожнюють працювати з мультимедіа. Саме тому вчителі іноземних мов на уроках постійно використовують багато програм, навчальних відео, інтерактивних платформ та ігор, які дозволяють не лише вивчати мову, а й виступають потужним мотиватором, який сьогодні так необхідний для учня 21 століття.
А іще наші педагоги впевнені в тому, що критично важливо бути творчим вчителем і мати бажання зацікавити учнів на уроці та утримати мотивацію протягом вивчення курсу англійської мови.
Наталія Голоднюк,
учитель англійської мови школи №3-колегіуму
Залишити відповідь