15 жовтня відповідала на дзвінки прямої «гарячої» телефонної лінії заступник начальника Смілянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Алла Кірієнко.
Загалом, протягом години звернулися 4 смілян.
Дозвонювачі цікавились питаннями, пов’язаними з перерахунком пенсії у з’язку зі звільненням, визначенням права на пенсію, переліком документів, необхідних для призначення пенсії.
Також під час спілкування Алла Кірієнко акцентувала увагу на тому, що карантин — час отримання послуг дистанційно, за допомогою Вебпорталу Фонду не виходячи з дому.
Громадяни, які зареєструвалися в особистому кабінеті на Вебпорталі, можуть отримувати персональні дані щодо страхового стажу, заробітної плати, подати документи для призначення пенсії в “один дотик”, та інше.
На всі питання додзвонювачі отримали вичерпні відповіді та роз’яснення.
Залишити відповідь