Механізми ефективної взаємодії педагогів-філологівМеханізми ефективної взаємодії педагогів-філологів

20190208_121919Протягом 2018-2019 навчального року вчителі-філологи застосовували широкий спектр різноманітних засобів і методів роботи з учнями (прийом «Фішбоун», «Дерево знань»,  ігровий пошук «Вірю-не-вірю», різноманітні ігрові форми роботи, створення ментальних карт («інтелект-карт»), лепбуків, «плейкастів», інтерактивних плакатів тощо) тощо. Велика увага приділялася розвитку творчих здібностей учнів, бо вчителі переконані, що у кожній дитині природою закладений певний творчий потенціал.

Не можна не згадати уроки з комп’ютерною підтримкою. Це використання і навчальних тренажерів, і QR-кодів, і освітніх фільмів, і мультимедійних презентацій тощо. Саме завдяки сучасним комп’ютерним технологіям відкриваються нові можливості для творчості та розвитку дітей.

Отже, сучасний учитель – це творча особистість. Не зупинятися в пошуках, творити себе, бути щасливим і дарувати щастя іншим – тільки так можна відчути задоволення від своєї праці й побачити вогники вдячності в очах учнів.

 

Ганна Іщенко,

керівник методичного об’єднання школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.