Протягом 2018-2019 навчального року вчителі-філологи застосовували широкий спектр різноманітних засобів і методів роботи з учнями (прийом «Фішбоун», «Дерево знань», ігровий пошук «Вірю-не-вірю», різноманітні ігрові форми роботи, створення ментальних карт («інтелект-карт»), лепбуків, «плейкастів», інтерактивних плакатів тощо) тощо. Велика увага приділялася розвитку творчих здібностей учнів, бо вчителі переконані, що у кожній дитині природою закладений певний творчий потенціал.
Не можна не згадати уроки з комп’ютерною підтримкою. Це використання і навчальних тренажерів, і QR-кодів, і освітніх фільмів, і мультимедійних презентацій тощо. Саме завдяки сучасним комп’ютерним технологіям відкриваються нові можливості для творчості та розвитку дітей.
Отже, сучасний учитель – це творча особистість. Не зупинятися в пошуках, творити себе, бути щасливим і дарувати щастя іншим – тільки так можна відчути задоволення від своєї праці й побачити вогники вдячності в очах учнів.
Ганна Іщенко,
керівник методичного об’єднання школи №3-колегіуму
Залишити відповідь