Розвиток технологій змінив на краще життя мешканців міст. Сьогодні більшість із них має можливість безпосередньо зі свого власного будинку підключитися до всесвітньої павутини: працювати, навчатися, спілкуватися чи здійснювати покупки в мережі Інтернет. Щоправда, користувачі не завжди задоволені якістю Інтернету, а також його вартістю. Компанія «Укртелеком», яка вже давно зарекомендувала себе на ринку фіксованого зв’язку, вийшла із пропозицією, що не залишила байдужими багатьох мешканців Сміли. Ця пропозиція була обумовлена можливостями, які відкрилися перед компанією після реалізації низки проектів. Про подробиці акції ми поговорили з керівником районного центру телекомунікацій «Укртелекому» в Смілі Володимиром Голосом.
– «Укртелеком» є одним із інтернет-провайдерів у Смілі. З якими найбільшими складнощами Вам довелося зіткнутися останнім часом?
– Проблеми компанії – як у Смілі, так і по всій Україні – останніми роками одні й ті самі.
На жаль, йдеться про банальну крадіжку кабелю, що стала справжнім лихом для усієї телекомунікаційної галузі. Незважаючи на заходи, яких було вжито, роз’яснювальну роботу із населенням, а також тісне співробітництво з правоохоронними органами, проблема є й сьогодні. Так, у 2016 році через крадіжки кабелю без зв’язку залишилися більше ніж 3 тисячі абонентів, а у цьому році – близько тисячі.
– Враховуючи ті кроки, які вже було здійснено, що зараз робить «Укртелеком», аби абоненти не страждали від подібних випадків?
– Ми робимо усе, що можливо у цій ситуації. На сьогодні компанія істотно зменшила термін поновлення послуг – зараз він у середньому становить 24 години. Це чудовий показник, який уже оцінила більшість користувачів, що телефонують до нашого контактного центру. Крім цього, реалізуємо проекти з покращення якості послуг.
– Можете розповісти детальніше про те, що зараз впроваджується у нашому районі?
– Звичайно. Можна зупинитися на двох напрямках. По-перше, було розширено зовнішній мережевий канал до 30 ГБ, що сприяло покращенню якості надання послуги Інтернету користувачам. По-друге, ми не тільки займаємося ремонтом пошкоджених мереж, але й замінили магістральний кабель. Це вплинуло на якість телефонного зв’язку, стабільність Інтернету. Про це свідчить суттєве зменшення звернень абонентів. Поки що процедуру завершено приблизно на 80% у мікрорайонах з висотною забудовою. Реалізація програми триває.
– Інтернет за якоюсь нереально низькою ціною…
– Для нас, як для людей технічного складу мислення, більш важливим є той факт, що вони отримують його на швидкості до 20 Мбіт/с. Причому така висока швидкість доступна для всіх клієнтів – і нових, і тих, що раніше підключилися. Просто останні перейшли на неї автоматично. А щодо ціни, то у Смілі дійсно за одну гривню на місяць, проживаючи в багатоквартирному будинку, можна отримати Інтернет з високою швидкістю. Програма називається «Легкий старт». Це шанс протестувати можливості та визначитися з подальшим вибором. Акційна ціна діє півроку. Проте на цьому подарунки від компанії «Укртелеком» не закінчуються. Всі клієнти компанії, що обрали тариф «Легкий старт», отримають 50-відсоткову знижку на користування послугою на постійній основі, починаючи зі 181-го дня нашого співробітництва (тобто після того, як акція «Вартість послуги – одна гривня на місяць» закінчується). Ті мешканці багатоквартирних будинків, яким з певних причин така пропозиція не сподобається, завжди можуть залишитися на одному з найпопулярніших пакетів «Вільний», що передбачає абонентську плату 80 гривень на місяць, і надалі користуватися якісним Інтернетом.
– Пощастило ж мешканцям багатоповерхівок! А як бути тим, хто проживає у приватному секторі?
– Їх компанія «Укртелеком» також не залишила без своєї уваги. Проте слід розуміти, що обслуговування приватного будинку (тобто одного абонента) є значно дорожчим, ніж багатоквартирного (тобто кількох десятків абонентів). Тому для таких клієнтів ми пропонуємо Інтернет за ціною 39 гривень 90 копійок на місяць, включно з ПДВ. Ця акційна ціна також діє протягом шести місяців. Після закінчення півроку з моменту підключення абонентську плату обраховуватимуть згідно з обраним тарифом.
– Наскільки мені відомо, унікальні цінові пропозиції компанія «Укртелеком» зробила і для клієнтів, які користуються послугою фіксованої телефонії. Це так?
– У Смілі близько 13 тисяч абонентів користуються фіксованою телефонією «Укртелеком» (простіше кажучи, домашніми телефонами). Існують стандартні тарифи, які контролюються на рівні регулятора – спеціальної національної комісії. Проте ми маємо низку пропозицій, що включають певну кількість міських і міжнародних дзвінків. Також користувач може сам регулювати тривалість своїх розмов із власниками, наприклад, мобільних телефонів чи SIP-номерів. Простіше пояснити це на прикладі. Візьмемо тариф «Домашній безлімітний». Він пропонує необмежені місцеві дзвінки, приблизно 1000 хвилин розмов по Україні, а також до двох годин спілкування із власниками мобільних телефонів. Все це коштує 52 гривні щомісяця для сільської місцевості та 60 гривень на місяць для міської локації. Якщо ліміт за якимсь із параметрів перебільшено, то користувач сплачує вартість додаткових хвилин. Так, 1 хвилина дзвінків на номери мобільних операторів коштує 29 копійок. Це, до речі, в багатьох випадках дешевше, ніж дзвонити з мобільного одного оператора на мобільний іншого, що дуже цінують наші клієнти.
– Чи можна зробити такий вибір – визначитися із тарифом на Інтернет чи обрати фіксовану телефонію – через центр обслуговування абонентів?
– Безумовно, тим більше що і в його роботі відбулися серйозні зміни.
– Ви вдосконалюєте центри обслуговування, проводите модернізацію мереж, виводите на ринок унікальні пропозиції… Чим обумовлена така активність компанії останнім часом?
– Не секрет, що «Укртелеком» має найбільш розвинену мережу в Україні. Ми поставили собі за мету провести Інтернет у невеликі населені пункти: села, селища міського типу, містечка, до яких не завжди добираються великі оператори, зациклені на обласних центрах та містах-мільйонниках. І наша програма працює! Тільки у 2016 році «Укртелеком» підключив до Інтернету 170 населених пунктів – тепер загальний показник складає понад 2,1 тис. міст і сіл країни. Абонентами нашого Інтернету є 1,6 млн. українців, иакож тисячі з них живуть у Смілі. Нашими зусиллями доступ до всесвітньої павутини отримали жителі сіл Смілянського району: Балаклія, Костянтинівка, Будки, Ротмістрівка, Холоднянське, Велика Яблунівка, Березняки і Теклине. Ми пишаємося таким результатом і не збираємося зупинятися на досягнутому.
Залишити відповідь