Під час проведення інженерного тижня в школі, я обрала для роботи з дітьми наступну тематику: виготовлення захисних щитків для обличчя з учнями 5-В та 6-В класів на уроках природознавствата основ здоров’я, та приготування санітайзера для дезінфекції рук з учнями 8-Ф класу на уроці хімії, розповідають у школі №7.
Перед початком роботи для дітей відбулася хвилинка спілкування «Дітям про COVID-19 ». У короткій та доступній формі школярі ознайомилися з основною інформацію про коронавірус та способи захисту від цієї хвороби, а також нагадали правила безпеки під час роботи з обладнанням та хімічними речовинами.
Класні кімнати перетворилася на інженерні лабораторії, а учні — на активних інженерів. Молодші школярі з захватом працювали над виготовленням захисних щитків.
А восьмикласники настільки заглибились в експериментальну роботу та злагоджено працювали, що відзначити можна абсолютно кожного учня.
Саме хімічний експеримент найбільше захоплює кожну дитину і виховує в неї увагу, здатність спостерігати та описувати хід виконання досліду, робити висновки, осмислювати послідовність виконання дій та прогнозувати результат.
А головне, дає можливість сформувати навички екологічно грамотної поведінки в побуті, навколишньому середовищі, а також сприяє формуванню життєвих компетенцій у світі хімічних речовин, які нас оточують.
Залишити відповідь