З початку 2021 року Укрзалізниця відновила капітально-відновлювальним ремонтом уже 7 пасажирських купейних вагонів-трансформерів. Наразі вони курсують у складі поїзда № 737/738 Запоріжжя — Київ. Оцінити можливості новогих вагонів-трансформерів можуть і сміляни, адже цей поїзд курсує через станцію імені Тараса Шевченка.
Як повідомили в Укрзалізниці, наступна партія — 9 вагонів — буде випущена в рейс у вересні. Оновлений рухомий склад має сучасні елементи конструкції: кузов вагона, даховий кондиціонер, нові віконні блоки із склопакетами, ролетні системи для захисту від сонця. Також у купе встановлені USB-розетки біля кожного місця, під столиками — спеціальні полички для підзарядки телефонів, купе обладнані індивідуальними системами клімат-контролю. Це плановий капітально-відновлювальний ремонт, який коштує 16 млн грн, що майже вдвічі дешевше за придбання нового вагона. Середня ціна нового вагона — близько 30 млн грн.
Крім того, Укрзалізниця разом із виробничо-інжиніринговим підприємством «Науково-виробниче об’єднання «Ріст» працює над розробкою концепції оновленого плацкартного вагона. Цей вагон ще має пройти випробовування та доопрацювання, після чого зможе стати серійним варіантом для капітально-відновлювальних ремонтів у 2022 році.
Залишити відповідь