Одним із основних завдань сучасної школи є формування у дітей емоційного інтелекту та загальнолюдських духовних цінностей. Серед них – доброта, любов та повага до ближніх.
Сьогодні стає очевидним, що будь-які порушення або відсутність культури поведінки, її моральних норм, негативно відбиваються на моральному та емоційному стані суспільства, його фізичному та психічному здоров`ї. Тому велику увагу педагоги школи №3-колегіуму приділяють формуванню класного колективу на засадах морально-етичного виховання.
У своїй роботі вчителі опираються на особистісний підхід, і це створює умови, за яких кожен учень у самому собі та в інших бачить особистість, поважає особисту гідність, гідність інших. Будують взаємини з вихованцями на основі любові, діалогу, взаємної довіри і поваги одне до одного. Це є головними умовами формування дружного, здорового класного колективу.
Чудовий результат в початковій школі дає вивчення творів для дітей Василя Сухомлинського. Розкриваючи суть моральних цінностей на конкретних прикладах у казках та оповіданнях, педагоги розвивають і збагачують духовне життя кожної дитини.
Діти не просто читають та роблять певні висновки, а й інсценізують твори (на фото) і знайомлять з ними інших дітей нашої школи. В цій справі класні керівники тісно співпрацюють із шкільним бібліотекарем Любов’ю Дмитрівною Полівенко.
Народна мудрість стверджує, що дитина краще розуміє і запам’ятовує, коли бачить, а не чує. Тільки в органічній єдності прикладу та практики можна виховати людину з високими моральними переконаннями. Діти вчаться правильно розуміти поняття „ дружба ” і „ товаришування ”, в них з’являється бажання бути хорошим товаришем, вчаться доброзичливо ставитись до людей, подавати в разі потреби їм допомогу, відповідати за доручену справу, не підводити свій клас, бути дисциплінованими, вміти розрізняти хороші і погані вчинки людей, справедливо оцінювати свої дії та дії товаришів.
Алла Яковенко,
вчитель початкових класів школи №3-колегіуму
Залишити відповідь