Уроки історії України важливі тим, що на них можна не просто осягнути минуле, але й зрозуміти сучасне чи сформувати позитивну історичну самоідентифікацію.
Тому під час педагогічної ради щодо внутрішнього моніторингу викладання та результатів навчальних досягнень учнів з історії України, учителі розповіли про персональні родзинки, що використовують на уроках та в роботі з обдарованими учнями, методи розвитку критичного мислення (вправи з ретроальтернативістики), методики ефективного конспектування і запамʼятовування на уроках історії України, особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з суспільних дисциплін, а учителі 1-4 класів поділились досвідом, як реалізують історичну та громадянську галузь у початковій школі.
Пресцентр школи №3-колегіуму
Залишити відповідь