У 2020 році до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області надiйшло майже пів тисячі звернень від жителів.
Найчастіше черкащани зверталися щодо:
захисту прав споживачів – 199 (40 %);
екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану – 127 (25,5%);
безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 85 (17,1%);
цін – 46 (9,2%);
захисту рослин та фітосанітарії – 10 (2%);
діяльності посадових і службових осіб – 2 (0,4%);
іншого – 29 (5,8%).
Як у 2020-ому, так і у 2021-ому роках громадяни зверталися до обласного управління Держпродспоживслужби щодо якості продуктів та безпечності їх для здоров’я, вимог до безпечності продукції; недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу, порушення норм санітарного законодавства.
Також звернення стосуються проблеми неякісного надання послуг. Кожна друга скарга викликана відмовою в обміні товару або порушенням прав споживача обслуговуючим персоналом. Повідомлялося і про продаж неякісної продукції, особливо харчових продуктів, підвищення цін на лікарські засоби.
Фахівці управління захисту споживачів надали заявникам 705 консультацій щодо їх прав. Звернутися до управління Держпродспоживслужби в Черкаській області можна, зокрема, письмово на пошту: post@cherk-consumer.gov.ua
Залишити відповідь