Бренд та його складові, вплив на розвиток й упізнаваність регіону обговорювали на четвертому туристичному форумі Черкащини. Тут презентували топ-3 слогани області, інформує прес-служба Черкаської ОДА.
Кращий з них пропонують обрати громаді. Досвідом з брендингу ділилися гості з Дрогобича, Києва та Тернополя.
Традиційно організовують захід Департамент регіонального розвитку за підтримки громадської спілки «Асоціація гостинності Черкащини» та Агенції туристичних ініціатив Дрогобича.
– Наша мета – зробити яскравий, ефективний та якісний бренд регіону, який би був упізнаваним, – зазначає начальник управління Департаменту регіонального розвитку Дмитро Пивак. – Вплив брендингу складно недооцінити. До прикладу, у Закарпаття салоган регіону «Земля, наближена до неба». Всю свою продукцію – вино, сир, пряники, – вони брендують, завдяки чому продукція асоціюється саме із Закарпатщиною. Ми ж хочемо так само зробити для Черкащини.
Одним з ключових елементів бреду є слоган. Обирали його через конкурс з понад 230 пропозицій, які надійшли від жителів області. Нині ж пропонують визначити кращий з відібраних комісією Топ-3. Зокрема: «Черкащина – місце сили», «Черкащина – земля переможців» та «Черкащина – тут починається Україна».
Залишити відповідь