7 травня відбулося засідання профільної бюджетної комісії міської ради, у роботі якої взяв участь секретар міської ради Віктор Федоренко.
Члени комісії розглянули питання щодо перерозподілу коштів у межах головних розпорядників коштів, повідомляє офіційний сайт Смілянської міської ради.
Управлінню житлово-комунального господарства пропонується збільшити бюджетні призначення:
– для експертизи технічного стану ліфтів, в яких закінчується термін експлуатації у 2020 році – 140 000 гривень за рахунок зменшення бюджетних призначень на придбання та встановлення дитячих майданчиків по вул. Родини Бобринських, 21 та вул. Б.Хмельницького,62;
– на виготовлення документації, проведення експертизи та капітальний ремонт дорожнього покриття вул. І. Федорова – 50 000 гривень, вул. Мічуріна – 365 000 гривень за рахунок зменшення бюджетних призначень в сумі 415 000 гривень, корегування ПКД, проведення експертизи та капітальний ремонт дорожнього покриття вул. В. Чорновола.
Управлінню освіти, молоді та спорту пропонується збільшити бюджетні призначення:
– в сумі 500 000 гривень на:
- виготовлення інвесторської кошторисної документації, проведення державної експертизи та проведення капітального ремонту м’якої покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу №12 в сумі 300 000 гривень;
- виготовлення інвесторської кошторисної документації, проведення державної експертизи та виконання капітального ремонту м’якої покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу №19 в сумі 200 000 гривень;
– на капітальне будівництво волейбольно-баскетбольного майданчику на міському стадіоні «Юність» у сумі 870 000 гривень та на капітальний ремонт приміщень будівлі Смілянської дитячо-юнацької спортивної школи «Олімп» у сумі 30 000 гривень за рахунок зменшення бюджетних призначень на виготовлення документації та капремонт спортивного майданчика з штучним покриттям стадіону «Юність» в сумі 900 000 гривень.
Члени комісії рекомендували фінансовому управлінню підготувати проєкт рішення для розгляд виконавчим комітетом з наступним його затвердженням сесією міської ради.
Залишити відповідь