Центри надання адміністративних послуг працюють у всіх 66 територіальних громадах Черкащини. Тут жителі можуть отримати від 222 до 400 актуальних послуг.
Про те, як адмінпослуги роблять ще доступнішими для жителів області, розповів директор департаменту регіонального розвитку ОВА Роман Карманнік на брифінгу в медіацентрі.
Перший центр надання адміністративних послуг розпочав роботу в Черкасах у 2012 році. На кінець 2013 року такі центри діяли при 20 райдержадміністраціях і 5 міськвиконкомах. З початком децентралізаційної реформи на Черкащині значно активізувалася робота і зі створення ЦНАП. Найбільше їх відкрили за підтримки міжнародних партнерів у 2021 році – 30 осередків.
Загалом на Черкащині працює 193 точки доступу до адмінпослуг.
За словами директора департаменту, через мережу ЦНАП Черкаської області торік надали більше 600 тисяч адмінпослуг. Це майже на 100 тисяч більше, ніж у 2022 році. Найзапитанішими є реєстраційні пенсійні, земельні, паспортні послуги, підприємницька діяльність та ін.
Також ОВА спільно із працівниками центрів працює над підключенням до державних реєстрів. В області збільшується кількість ЦНАП, де громадяни можуть отримати паспортні послуги. Зокрема, таке обладнання мають Черкаська, Уманська, Білозірська, Балаклеївська, Смілянська, Ватутінська, Ротмістрівська тергромади. Планують запровадити цю послугу Леськівська, Червонослобідська, Христинівка тергромади.
ЦНАП Ватутінської, Черкаської, Уманської, Смілянської, Леськівської тергромад мають обладнання для видання посвідчень на реєстрацію транспортних засобів і водія. Планують його закупівлю коштом місцевого бюджету Тальнівська, Червонослобідська, Ладиженська, Христинівська, Монастирищенська, Мліївська тергромади.
Надалі на рівні області планують розширювати мережу ЦНАП за рахунок віддалених робочих місць, а також працювати над підвищенням кваліфікації кадрів.
Пресслужба Черкаської ОВА
Залишити відповідь