Із 1 січня по 31 грудня 2021 року до обласного управління Держпродспоживслужби надiйшло 540 звернень від громадян.
У зверненнях до Держпродспоживслужби в Черкаській області громадяни порушують питання про:
захист прав споживачів – 259 (48 %);
екологія та забруднення навколишнього середовища, санітарний стан – 127 (23,5 %);
безпечність харчових продуктів та ветеринарну медицину – 98 (18,1 %);
ціни – 17 (3,1 %);
захист рослин та фітосанітарія – 16 (3 %);
інші – 23 (4,3 %).
Тож найбільша кількість звернень за 2021 рік стосується питань захисту споживачів (48%). Зокрема, щодо:
якості продуктів та безпечності їх для здоров’я споживача,
загальних вимог до безпечності продукції (у т. ч. інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вмісту у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації продукції),
недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу (включаючи рекламу та маркетингову діяльність).
Серед питань, які найчастіше порушувалися у зверненнях громадян, також порушення норм санітарного законодавства.
Залишити відповідь