Лише кілька днів відділяє нас від всенародного свята, яке чекають у кожній родині – свято 1 вересня, День Знань. За парти сядуть школярі, де їх чекають затишні класи, нові підручники і найкраща, турботлива і ніжна вчителька.
Малечу у дошкільних навчальних закладах зустрінуть казково-дитячі групові, ігрові та спальні кімнати, із улюбленими іграшками і добра, як мама, вихователька. Розпочнеться навчальний рік.
Сьогодні всі навчальні заклади готові прийняти у свої обійми найбільший скарб – наше майбутнє і впевнено повести їх у Країну знань.
Пріоритетними напрямками діяльності дошкільних навчальних закладів у 2014-2015 навчальному році буде формування різнобічної розвиненої, духовно-багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості. Впроваджуватимуться програми «Впевнений старт», «Дитина», «Дошкілля», «Українське дошкілля».
Діяльність початкової ланки освіти спрямовуватиметься на якісне запровадження Державного стандарту початкової загальної освіти.
Кожний учитель початкової школи повинен пам’ятати, що початкова школа виконує роль фундаменту, на якому будується вся система громадянського виховання школярів, формування у них любові до рідного краю, України, історичної пам’яті, духовності, національного характеру. Все, що закладається учням у цей період навчання і виховання, визначає в подальшому успіх процесу формування особистості, її світогляду і загального розвитку. Набуті особистісні якості, а також знання, вміння і навички у початковій школі значною мірою визначають особливості практичної, громадської та професійної діяльності дорослої людини.
У 2014/2015 навчальному році третьокласники розпочнуть вивчати новий навчальний предмет «Я у світі», який спрямовується на соціалізацію особистості молодшого школяра, його патріотичне і громадянське виховання. Серед головних завдань предмета – формування громадянської компетентностi. При його вивченні педагогам необхідно використовувати активні методи i форми навчання, що сприяють формуванню критичного мислення, iнiцiативи, творчостi, розвивають умiння мiркувати, аналiзувати, ставити запитання, шукати власнi вiдповiдi, робити висновки, брати участь у громад¬ському життi.
Найбiльш ефективними для формування громадянської компетентностi можуть стати колективнi творчi справи; використання проектних, iнтерактивних, iнформацiйно- комунiкативних технологiй.
Особливістю навчальної програми вивчення курсу «Інформатика» у 3 класі є
наявність у ній розділу «Створення проектів». Основним завданням вивчення
цього розділу в 3 класі є ознайомлення учнів з основними принципами
проектної діяльності та навчання учнів реалізації етапів роботи над
проектом.
Нововведення чекають і на учнів 6 класів. Учні шостих класів, які вивчали дві іноземні мови у п’ятому класі – продовжують вивчення за бажанням. Продовжиться, розпочате у п’ятому класі, вивчення інформатики; передбачено посилення використання здоров’язбережувальних технологій; підвищена увага приділятиметься природничій та екологічній освіті, оскільки розпочнеться вивчення двох природничих дисциплін географії та біології – важливою пропедевтичною базою для цього стало вивчення природознавства у 5-му класі.
Навчально-методичне забезпечення, рекомендоване Міністерством до використання в навчальних закладах, зазначено у Переліках навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, розміщених на офіційних веб-сайтах Міністерства (www.mon.gov.ua) та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (www.iitzo.gov.ua).
Шановні колеги! Я вірю у Вас, у Ваші можливості і переконана, що 2014-2015 навчальний рік буде успішним для дітей, школярів та учнівської молоді, результативним – для освітян нашого міста.
Здоровя Вам, миру, достатку і успіхів у новому навчальному році!
Завідувач методичного кабінету Валентина Руденко
Залишити відповідь