Дистанційне навчання виявилось для кожного освітянина несподіваним челенджем. Вчителі природничо-математичної кафедри школи №3-колегіуму переформатували звичну роботу і почали працювати, опанувавши онлайн платформи.
Уроки повністю трансформувалися, щоб бути цікавими, нестандартними й конкурувати з ігровими чи медіа-розвагами, на які учні можуть відволікатися на карантині.
Вчителі створили групи у месенджерах, де щоденно обмінювались інформацією, перевіряли учнівські роботи, проводили онлайн-консультації, онлайн-уроки на платформі Zoom, тематичні виховні заходи.
Учителі хімії, фізики, інформатики, математики, основ здоров’я створили віртуальний клас «Google Classroom», де розміщували публікації, прикріплювали завдання, посилання на веб-ресурси, фотографії, скріпи підручників.
Учні опрацьовували теоретичний матеріал, переглядали відеоматеріал, виконували завдання, малювали, фотографували чи знімали коротке відео та надсилали вчителю, крім цього і вчителі, і учні могли спілкуватися у віртуальному класі, обмінюватись інформацією, таким чином підтримуючи постійний зв’язок.
На час карантину, вчителі географії, природознавства, біології використовували добірки онлайн-ресурсів з презентаціями та відео для полегшення опрацювання тем учнями. Перш за все, при нагоді став конструктор інтерактивних карт та National Geographic – онлайн-платформа з освітнім контентом про природу і тварин, де учні ознайомились з величезною колекцією відео та фотоматеріалів.
Яке навчання без інтерактивних вправ? В цьому став у нагоді конструктор інтерактивних завдань Learning Apps, що дозволило зручно й легко створювати вчителям електронні інтерактивні вправи, а учні проявляли свою активність, самостійність, ефективно повторювали вивчений матеріал та поєднували теорію з практикою. Освітні ресурси, такі як “Всеосвіта”, “На Урок” «Мій клас», дали можливість розробляти й проводити онлайн-тестування — швидко та зручно.
Дистанційне навчання для кожного учасника освітнього процесу – це нове і незвичне, але і можливість навчатись, змінюватись, удосконалюватись.
Олена Хлівна,
вчитель хімії, біології школи №3-колегіуму
Залишити відповідь