Низький поріг, висока стеля, широкі стіни

изображение_viber_2020-06-02_19-39-24Так трапилося цього року, що навчання у школі №3-колегіумі перервав карантин. Та це не стало приводом для припинення навчання. Вчителі із завзяттям почали опановувати різні онлайн платформи для проведення дистанційного навчання. Вчителі початкових класів ретельно відібрали найкращі із ресурсів, які були у доступі, щоб зробити навчання для учнів не лише доступним, зрозумілим, а й цікавим та розвиваючим.

Серед різноманіття комунікативного простору педагоги початкових класів активно використовували Zoom та Skype для проведення уроків в онлайн-режимі. Для створення цікавих інтерактивних завдань та тестів вподобали найбільше Learning.Apps,  Вчи.юа, “Всеосвіта”, “На Урок”, «Мій клас», Google Classroom, Classtime, Online Test Pad, Mozaik3D. Залучали учнів і до перегляду відео уроків на телеканалі «Центральний», у Віртуальній школі тощо.

Вчителі самостійно записували відео уроки.

Перевагу вчителі віддавали діяльнісним видам завдань. Адже такі завдання розвивали у кожного учня адаптацію до особливостей мислення, інтегрування внутрішніх і зовнішніх компонентів поведінки, передбачали не лише засвоєння окремих знань і умінь, а оволодіння комплексною процедурою їх застосування для розв’язання актуальних завдань.

В цілому, вчителі початкових класів працювали за принципом «Низький поріг, висока стеля, широкі стіни». «Низький поріг» означає, що завдання доступне для кожного учня. «Висока стеля» – завдання має кілька рівнів і не обмежує учнів, які можуть зробити більше й краще. «Широкі стіни» –  передбачають творчий підхід до завдання. За умов дистанційного навчання такі завдання найкраще підтримували навчальну мотивацію учнів.

Прес-центр школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.