Завершилося голосування за слоган бренду Черкащини. Загалом, у фінальному етапі на голосування було винесено 3 слогани. За підсумком найбільше голосів отримав слоган «ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ!», інформує «Черкащина Туристична».
Слоган «Черкащина – місце сили!» – переможець публічних консультацій. Його ж робоча група з брендингу сьогодні взяла за основу.
Результати публічних консультацій, проведених Інститутом Республіка:
1. Черкащина – місце сили (44,05%)
2. Черкащина – земля переможців (15,07%)
3. Черкащина – тут починається Україна (40,87%)
Конкурс з обрання слогану проводився в 2 етапи. Під час першого було зібрано 231 варіант слоганів та визначено ТОП-3. У другому етапі ТОП-3 слогани пройшли публічні консультації та завдяки голосуванню обрано слоган Черкащина – місце сили для подальшої роботи у розробці бренду Черкаської області.
Залишити відповідь