Мобільні оператори та “Укртелеком” згодні надавати зв’язок українцям, навіть якщо на їхніх рахунках немає коштів. Про це інформує Інтефакс-Україна.
“Робимо все можливе, щоб усі залишалися на зв’язку навіть із нульовим балансом”, – повідомили в коментарі агентству “Інтерфакс-Україна” у пресслужбі “Vodafone Україна”.
В “Укртелекомі” повідомили, що рішення не відключати від надання послуг абонентів за несплату, а також абонентів із нульовим балансом оператор прийняв цього ранку.
У пресслужбі lifecell також заявили, що готові підтримати своїх абонентів.
“Щоб наші абоненти могли будь-якої миті зв’язатися з рідними та близькими, lifecell нараховує всім своїм користувачам пакет послуг без додаткової плати. Він містить 30 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні та 5 ГБ мобільного інтернету. Його можна використовувати протягом 30 днів”, – прокоментували агентству у пресслужбі оператора.
Станом на 13:35 четверга мобільна мережа оператора працює в штатному режимі. Однак оператор попереджає, що в умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, іноді з’єднання може відбуватися не з першого разу.
У “Київстарі” повідомили, що дзвінки в мережі оператора будуть доступні для всіх абонентів передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їхніми тарифом.
“Київстар” також скасовує комісію у рамках послуги “Екстра гроші”, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.
Крім того, “Київстар” безкоштовно надаватиме послугу “Домашнього інтернету”: всі клієнти, у яких послугу було відключено через брак коштів на рахунку, знову можуть нею користуватися.
Як повідомлялося, раніше Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій Держспецзв’язку звернувся до операторів з рекомендацією не відключати від мобільного зв’язку та доступу до мережі інтернет абонентів, які не мають коштів на рахунку або мають заборгованість.
Залишити відповідь