На Одеській залізниці більше ніж вдвічі зросла кількість пасажирів, які надали перевагу е-квиткам. За підсумками 2015 року послугою оформлення проїзних документів через Інтернет скористувалося 1 млн. 613,8 тис. пасажирів, що на 920,3 тис. або на 132,7% більше, ніж у 2014 році.
У минулому році майже третину (32,0%) від загального обсягу реалізованих проїзних документів у квиткових касах Одеської залізниці склали саме Інтернет-замовлення. У порівнянні з 2014 роком, цей показник збільшився на 16,4%.
Як зазначають в службі пасажирських перевезень регіональної філії ПАТ УЗ «Одеська залізниця», значно збільшилася й кількість пасажирів, які здійснюють посадку у поїзд безпосередньо за електронними проїзними документами, придбаними через мережу Інтернет. Адже це є можливим завдяки тому, що на сьогодні майже всі цілорічні поїзди внутрішнього сполучення оснащені мобільними терміналами контролю документів (МТКД), що дозволяє пасажирам заощадити свій час. Наразі у 2015 році кількість таких пасажирів, хто придбав е-квитки та скористався вдосконаленим сервісом, не звертаючись до квиткових кас, склала 1 млн. 334,8 тис. чол. (або 82,7% від загальної кількості оформлених проїзних документів через Інтернет торік).
Додамо, що суттєво збільшується купівля пасажирами е-квитків в літній сезон. Так, минулого року «піковим» місяцем із замовлення проїзних документів засобами мережі Інтернет традиційно став липень – за фактом було оформлено 257,7 тис. проїзних документів, повідомляє Одеська залізниця
Залишити відповідь