ПАТ «Черкасиобленерго» продовжує впроваджувати все більше сучасних технологій та сервісів задля зручності та комфорту споживачів.
І хоча традиційна передача показів лічильника телефоном ще й досі популярна, все більше споживачів переходять на онлайн-сервіси, запропоновані Товариством, інформують у ПАТ “Черкасиобленерго”.
Нині більше ста тисяч черкащан успішно користуються можливістю безкоштовно передати дані щодо обсягів спожитої електроенергії – через паблік-акаунт у месенджері Viber, швидку форму на сайті Товариства чи власний кабінет споживача, який можна створити на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”.
IT-фахівці Товариства днями запустили в роботу чат-бот для передачі показів через інший популярний месенджер – Telegram. Аби ним скористатися, достатньо перейти за посиланням http://connect.cherkasyoblenergo.com:8080/viber/tg або відсканувати відповідний QR-код, натиснути «Старт», обрати потрібну функцію та користуючись підказками бота швидко і без контакту з працівником-кол центру передати покази лічильника.
Крім пункту «Покази лічильників», у меню чат-бота також є кнопки «Зв’язатися з оператором» та «Налаштування рахунків».
ПАТ «Черкасиобленерго» продовжує впроваджувати нові та вдосконалювати існуючі сервіси Товариства з турботою про комфорт і зручність наших абонентів.
Споживачі зобов’язані щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу.
Даними на 1 число вважаються дані, зчитані та передані протягом періоду, що розпочинається за два дні до кінця розрахункового періоду та завершується на третій календарний день наступного. Тобто, це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця, тобто покази за січень треба передати з 30 січня до лютого.
Залишити відповідь