Соціальний захист, комунальні питання, охорона здоровя – з цими та іншими питаннями звертаються черкащани за телефоном «гарячої лінії» до фахівців обласного контактного центру. За січень сюди надійшло 2 295 звернень.
Із усіх звернень, що надійшли, 1191 – до обласного контактного центру, 1104 – через Урядову «гарячу лінію». Працівники контактного центру надали заявникам роз’яснення та довідкову інформацію, в першу чергу стосовно поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та введення карантинних заходів.
Найбільше звернень надійшло від жителів міст Черкаси, Сміла та Канів, із Черкаського,Звенигородського та Уманського районів.
Сміляни у січні до обасного контактного центру завернулися 54 рази.
Загалом, найбільше заявників по усій Черкащині турбували питання:
- соціального захисту населення – 664 (59,8% від загальної кількостізареєстрованих звернень);
- комунального господарства – 159 (14,1%);
- охорони здоров’я (в тому числі COVID-19) – 46 (4,1%);
- аграрної політики – 44 (4%).
- діяльності посадових і службових осіб – 35 (3,1%);
Цікавить громадян і питання соціального захисту – 664 звернення. Серед звернень соціальної проблематики найбільшу частку становили питання соціальних виплат, отримання житлових субсидій та надання матеріальної допомоги і пільг.
Протягом місяця на «гарячу лінію» від учасників АТО (ООС) та їх сімей надійшло 205 звернень. Найчастіше були питання щодо проведення заходів, пільги та матеріальна допомога, он-лайн наради, лікування та реабілітація, а
також земельні питання.
Через впровадження карантину та режиму надзвичайної ситуації функціонує цілодобова обласна «гаряча лінія» 0 800 508 876, на яку надходять звернення щодо ситуації з поширенням коронавірусної інфекції на Черкащині.
Залишити відповідь